Aké formy marketingu zvoliť pre vaše podnikanie

 

Počet miest je obmedzený.

Marketing.

Či už ten onlajnový, oflajnový, alebo ich prienik predstavuje obrovské množstvo možností, ktoré môžu firmy využiť pri svojej marketingovej stratégií. Platí však, že to, čo funguje firme orientovanej na konečného spotrebiteľa (B2C biznis) vôbec nemusí platiť pre podnikanie, ktoré je zameraná na spoluprácu s inými firmami (B2B biznis). A takisto sú rozdiely v prístupe k marketingu aj medzi na prvý pohľad podobnými formami podnikania.

Nie je preto nič nezvyčajné, že podnikatelia s dobrým úmyslom pokryť, čo najväčšie množstvo marketingových kanálov upriamujú svoju pozornosť a náklady do tých nástrojov, ktoré im neprinášajú žiadne výsledky. Pretože pri ich výbere nejde o kvantitu, ale o kvalitu. Zbytočne firma míňa peniaze na propagáciu na sociálnych sieťach, ak jej cieľovka na Facebooku či Instagrame vôbec nie je.

Príďte si vypočuť, ktoré marketingové kanály sú vhodné pre vaše podnikanie, načerpajte nové informácie, tipy a rady, aby ste rok 2020 začali s ucelenou marketingovou stratégiou, ktorá vám pomôže dosahovať ciele vášho podnikania. 

Workshop je BEZPLATNÝ a je určený pre podnikateľov a manažérov firiem.
Počet miest je obmedzený. Registrujte sa emailom na workshop@laverde.sk.
Ak aj vás zaujíma, ako využiť sociálne siete pre vaše podnikanie, tešíme sa na podnetnú diskusiu u nás v La Verde. :wink:

La Verde – fullservisová marketingová agentúra
Na Bystričku 800/14 036 01 Martin